25 Eylül 2011 Pazar

Prenses Armina Şiir....

Merhaba...

Biliyorsunuz genellikle blogda yaptığım pastaları değil de, yemekleri paylaşıyorum... Ama bu gün bir değişiklik yaparak Armina Şiir için yaptığımız pastayı paylaşacağım.

Ailesi Armina Şiir adını koyarken soyadlarının da K harfiyle başlamasını hesaba katmış, kızlarının AŞK ile yaşamasını, AŞK'ını bulmasını dilemiş..

Bizim Armina Şiir de şu günlerde 5 yaşını dolduruyor.. Bu aralar Prenses olmayı istiyor ve kedileri çok seviyor.. Bir evin biricik kızına kedili prenses pastası yaptık.. Kedilerimiz, beyaz, sarı ve mavi... hayal pasta dünyası değil mi bu.. istediğimiz renk yaparız kedileri ne varmış...:)))))

Armina Şiir'e çooook uzun, güzel, mutlu ve AŞK dolu bir yaşam diliyoruz.. Gelecek yaşında görüşmek üzere...

 Eteklerimiz dantelli..:))

 Güllerle romantik bir Prenses..


 Böyle de uyunmaz ki..


 Mahzun kediş..

1 yorum:

  1. Merhaba benim adım da Armina 10 yaşındayım . Ve bende kedileri çok seviyorum . Yani Armina şiirle ben baya bı benziyoruz .

    YanıtlaSil