15 Nisan 2013 Pazartesi

İzmirli Yemek Blogger'ları bir kez daha buluştuk..

Ekim ayında yapılan bir önceki blogger toplantısında verilen kararda olduğu gibi tam gününde bütün bloggerlar Kordon Otelde toplandık.

Sanal ortamda konuşmanın dışında bir araya gelmenin tadını çıkardık. Yeni bloggerlar arkadaşlarımızla tanıştık, yeni dostluklar kurduk.. Güzel sohbetler, çayımıza kahvemize eşlik etti. Sektör sorunlarını konuşup, ellerimize bakıp bakıp deliyiz dedik :)))

Bu yıl ki organizasyonu yapan arkadaşlarımız çok çalışmışlar, çok emek harcamışlar.. Sponsorlarımız da giderek çoğalıyor ve blogger gücünün farkına varıyorlar..

Bu güzel toplantıyı düzenleyen tüm arkadaşlarımıza, sponsorlarımıza çoook teşekkür ediyorum...

Dr. Ötker bir sürü ürün koymuş çantamıza.. Tarif defterinde de pek güzel tarifler bulunuyor..

Sweetvia, İpeksi Tatlar tükkanında da tatlandırıcı olarak kullandığımız bir ürün.. çok teşekkür ediyoruz Sweetvia..

Glisemik indeksi düşük olan ve bizim evde sıklıkla kullandığımız bulgur, bugün Duru Bulgur olarak evimize geldi. Üstelik çok başarılı iki yemek kitabıyla birlikte.. yaşasıınn mutfakta şenlik olacak demek ki..:)

Alaşehir, Trabzon ve Akdeniz ekmeğine özel karışımlarına yapmasını bilmezsek sıkılmayalım diye ekmek kitabını da ekleyerek Söke Un bize güzel ekmek unları hediye etmiş..

Lipton, siyah inci çayını, Nivea, serinleten güneş koruyucusunu, Fairy, bulaşık detarjanını, Kristal sizma zeytinyağını, Tursil de sıvı çamaşır deterjanını hediye etmiş..

Feast, pratik sofralar kitapçığı, önlüğü, şalı ve nihalesiyle evimize geldi..

Selva, irmiği, ıspanaklı mantısı ve şipşak makarnasıyla bizimleydi..

Koroplast, yine evimizi donattı. Ürünlerinin kalitesini kullandığımız için zaten biliyorduk ama lavanta kokulu çöp torbasına ve kesilmiş fırın kağıtlarına bayıldım..

Türk Kahvemiz İlyas Gönen'den, Bir lokmalık Datça bademimiz Zephiros Otelden..

Masalarımızı peynirleriyle donatan Murat Bey firması bununla yetinmeyip hepimizin adına tek tek birer ağaç armağan etmiş..
 
Bütün sponsorlarımıza, düzenleyen arkadaşlara tekrar çok teşekkürler..
Yeni toplantıda görüşme dileğiyle..

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. İpek ablacım harika bir yazı olmuş, keyifle okudum. Darısı bizlerin başına :)))))
    Evet emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ediyorum ben de.
    Çok keyifli bir geçirdik yine :)))) Öpüyorum kocaman seni,
    sevgiler ablacım :)

    YanıtlaSil
  3. Ne gündü ama çok yorulmuşum bir o kadarda keyifli bir gündü tekrar görüşmek dileklerimle sevgiler.............

    YanıtlaSil
  4. Neden benim de haberim olmadı ki..takip edemedim sanırım..bende aranızda olmak isterdim..bir daha ki ne haberim olsun inşlh..

    YanıtlaSil
  5. http://dilektoksoy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Keyifle okudum yazınızı İpek hanım , nice güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle sevgiler ..Tülay

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir gündü..Daha nice etkinliklerde buluşmak ümidiyle.
    Sevgilerimle
    Şeniz

    YanıtlaSil
  8. Bende izmirde yer alan bir bloggerım sponsorların desteğine açığım benide haberdar ederseniz çok sevinirim gezyeyapye.blogspot.com

    YanıtlaSil