8 Aralık 2013 Pazar

Balıkkeyfi.com :)

Bir gün bir telefon geldi. Emine Hanım beni arıyormuş. Yeni bir web sayfasının tanıtımını yapacaklarmış, diğer bloger arkadaşlarımıza ulaşabilir miymişim, haber verebilir miymişim?? elbette dedim. Yenilikleri izlemenin, öğrenmenin zararlı olduğunu hiç görmedim. En kötü ihtimalle işe yaramıyorlar.. Olsun, benim gibi bir bilgi çöplüğüyseniz her tür bilgi ilginizi çekebilir... Hemen geliyorum dedim. Hatta eşim ve arkadaşımız Hakan Abi'yi de haberdar ettim ve birlikte gittik.

Emine Hanım, bizi çok sıcak karşıladı. Sunumda bazı aksilikler olduysa da bu değişik bir web sayfası..

Mantığı şöyle işliyor.. Canınız balık yemek istediğinde bu siteye giriyorsunuz, bulunduğunuz bölgeyi seçebilir veya bütün indirimli restoranlara bakabilir, balık hakkında çeşitli bilgilere ulaşabilirsiniz.

Restoranlar, balikkeyfi.com'a değişik oranlarda indirim sunmuşlar. Böylece gitmeden önce ne yiyeceğinizi ve ne kadar ödeyeceğinizi biliyorsunuz. Süprizlere son anlayacağınız..

Keyifli bir site..

Lansman gecesinde, üye balık restoranlarından ürünlerle ağırlandık. Safranlı, karidesli, curryli pilav ve hellime sarılı levreği çok tuttuk.. Ürünlerin üzerlerinde hangi restorana ait olduğunu gösteren küçük etiketli kürdanlar da vardı.

Yolunuz açık olsun balikkeyfi.com...    http://www.balikkeyfi.com/

Bizlere de afiyet olsun..

1 yorum: