12 Şubat 2019 Salı

Sevgililer günü makaronla geldi haaaanııımmmmm.....

Yine bir Sevgililer Günü geldi..

Daha önce de 14 Şubat a ait bir yazı yazmışım ve demişim ki bu aslında keşke SEVGİ GÜNÜ olsa..

Yazıp yazıp siliyorum..

Tamam anlaşıldı, silmelere devam ettiğime göre ya yazmayacağım ya da SEVİN ARKADAŞIM İNSANI, KEDİYİ, KÖPEĞİ, KUŞU, BALIĞI, ÇİÇEĞİ...

Sadece 14 Şubatta hatırlamayın sevdiklerinizi hadi hemen bir telefon açın, nasılsın deyin, seni seviyorum, özledim deyin.. Özlemediyseniz de demeyin :))

Biz bu yıl kendimizi öyle kalplere filan bulamadık. Sadece çok şık bir pasta yaptık. Üzeri ruby'li.. İçi frambuazlı ve bitter çikolatalı. Ama üzerindeki ruby havada duruyor. Pek havalı yani..

Bir de değişik bir şey yapayım dedim. Makaron yapalım dedim..
Ee biz gıda boyası kullanmıyoruz. O zaman ne li yapacağız? Gözünü seveyim kakao ve türk kahvesinin..
İç dolgusunu da bitter çikolatalı yaptık. Sonra da fotoğraflarını çektik. Birazını da yedik. İtiraf ediyorum eski makaronlarımıza benzemiyor çoook daha muhteşem olmuşlar.. Yeni tarif yeni tat.. :))
Elbette sizlerin kalpli çikolata isteklerinizi de unutmadık. Bitter çikolatadan kalpli çikolatalar yaptık. Onları dilediğiniz kalpli, kırmızılı, süslü püslü kutulara da koyduk. Sevgilinize, annenize, babanıza, eşinize, aşkınıza, kardeşinize, arkadaşınıza hediye etmek istersiniz belki diye..
Bekliyoruz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder