29 Ağustos 2019 Perşembe

Nerelerde İpeksi Tatlar'ı görmek istersiniz?

Merhabalaarrr...

Yeni bir şey daha yapıyoruz. Durmak yoook.. :)))

Unsuz, yağsız badem kurabiyesi..
Artık ürünlerimizi minik minik paketliyoruz ve sizin ulaşabileceğiniz yerlerde satmaya başlıyoruz. Örneğin, Alsancak'ta Sultan Veli Organik'te İpeksi Tatların şu anda unsuz yağsız badem kurabiyesi ve siyes unuyla yapılmış şekersiz keçiboynuzlu kurabiyesi var.
Siyes unu ve keçiboynuzu unuyla hazırlanmış şekersiz kurabiye
 Ekşi maya siyes veya karışık unlu ekmek te sipariş verebiliyorsunuz. Hatta ekşi maya da sipariş verebiliyorsunuz. Kendim yaptım, adını koydum diye demiyorum pek güzel bir maya oldu Leyla..:))


Leyla ile hazırlanmış tencerede pişirilmiş (tencereye sığmadı biraz tepesi basıldı :))) ) ekşi mayalı sarı buğday, siyes ve beyaz unlu ekmeğimiz.

 Şimdi, sizden bir ricam var. Bulunduğunuz yerlerde bizim ürünlerimizi satabileceğini düşündüğünüz, satmasını istediğiniz, cafe, şarküteri, butik mekanlar var ise bana haber verir misiniz?

Yapacağımız ürünler bu kadar değil. Okullar açılır açılmaz biz de açılacağız :))))

Görüşmek üzere..

Sevgiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder